15 Sifat-sifat kepura-puraan Mahathir Menyerlah ketika PM ke-7 @NajibRazak



Tiba-tiba Mahathir hendak tunjuk baik setelah malapetaka yang dicipta olehnya!

1. Adakah rakyat lupa PAS juga sebahagian dari UMNO dan siapa puncanya?

2. Adakah rakyat lupa asal usul parti PKR kalau bukan dari persengketaan antara Mahathir dengan Anwar! Akhirnya Mahathir ampunkan Anwar dan bebaskannya atas dasar kapasiti kepentingan politik dia yang ingin jadi PM Ke-7! Semuanya atas sebab kepentingan dia dan keluarganya!

3. Adakah kita lupa angkara siapa hingga terkorban warga memali?

4. Adakah kita lupa siapa yang menyebabkan jurang UMNO dan PAS semakin jauh akibat sengketa politik! Apabila tiba zaman Dato Sri Najib baru hubungan itu dipilih atas nama saudara seislam walaupun masih membawa pegangan politik masing-masing tetapi bersatu bila membawa isu berkaitan kepentingan islam!

5. Adakah kita lupa Mahathir merestui PAN keluar dari PAS dan menjadi pak turut kepada DAP!

6. Adakah kita lupa melayu berpecah kepada 5 setelah Mahathir tubuh parti Bunga!

7. Pernahkah Mahathir memberi harapan dengan perancangan teratur bagi maahad tahfiz malah langsung tidak diambil peduli! Melainkan zaman Najib baru ada bantuan khusus dan blue print transformasi Maahad tahfiz.

8. Sekarang kedudukan islam tergugat setelah DAP menjadi raja dan Mahathir bonekanya!

9. Mahathir dati dulu lagi berhajat menjadi kedudukan raja-raja melayu sekadar nama! Walhal kedudukan raja-raja amat penting bagi perpaduan islam, menjamin kedudukan melayu dan islam. Tetapi Mahathir sekarang lebih berani mencabar kedudukannya!

10. Sebagai orang islam mahathir tidak sepatutnya mungkir janji-janji manifestonya!

11. Sekarang mahathir ingin menyeru melayu bersatu? Cujup-cukuplah dengan drama kepura-puraan Mahathir setelah rakyat dipertontonkan dengan langkah pertama skim bantuan Mahathir kepada kroni dengan projek RM30 bilion di langkawi adakah itu orang melayu!

12. 17 ribu penjawat awam melayu dipecat kerana faktor politik! Guru kafa dipecat ketika 3 minggu hendak sambut aidilfitri!

13. Peruntukan 80 juta maahad tahfiz yang diluluskan Dato Sri Najib dibatalkan hanya kerana Najib musuhnya!

14. Sanggup biarkan ekonomi dan kewangan negara hancur kerana dendamnya kepada Najib!

15. Sanggup aib! Hina! Fitnah! Sampai kasut cucu DS Najib pun dirampas semata hendak cipta bukti Najib bersalah! Bukan setakat malah sebelum-sebelum ini pak lah, musa hitam, ghafar baba, tun hussein onn malah ramai lagi!

Sehingga ucapan khas hari raya di tv masih suarakan perasaan benci dan dendam walaupun sudah berusia 93 tahun!

Kami rakyat dipertontonkan sifat dendam Mahathir sejak 22 tahun dia sebagai pm ke-4 dan lebih hebat ketika PM ke-7. Layakkah mahathir untuk menyeru umat islam bersatu! Cukup-cukuplah drama kepura-puraan Mahathir yang berselindung untuk kepentingan keluarganya hingga menjadi manusia pertama di dunia menjadikan 3 orang anaknya billionaire dan cucu cicitnya boleh hidup dengan kemewahan melampau tanpa ada sesiapa boleh pertikaikan!

Sepatutnya dialah perlu bersyukur dengan nikmat kepada keluarganya jauh berbeza baik dari rakyat jelata! Aku tertanya2 sampai bila akan bersikap pentingkan diri sendiri dari agama bangsa dan negara?
Mohd Fadzil

#FaktaBukanAuta #MahathirBapaMalapetaka #MahathirBonekaDap#RinduZamanNajib